Zapytanie o cenę nr 1/2013
Międzyrzec Podlaski, dnia 3 lipca 2013 r.
Zapytanie o cenę nr 1/2013
Dotyczy zakupu urządzenia specjalistycznego - rozdrabniarka (rębak)
I. ZAMAWIAJĄCY
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o.
ul. Lubelska 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski
NIP: 538-000-28-57, REGON: 030011061 , KRS: 000021760
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie urządzenia specjalistycznego – rozdrabniarka (rębak) wraz z dostarczeniem go do siedziby zamawiającego, Umowa o dofinansowanie Projektu w ramach Osi Priorytetowej VI Środowisko i czysta energia, Działania 6.1 Ochrona i kształtowanie środowiska, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- urządzenie specjalistyczne RĘBAK;
- średnica rozdrabnianych gałęzi [mm] minimum 160;
- Ilość noży 2 tnące + 2 podporowe;
- typ silnika diesel;
- Moc silnika [KM] minimum 38;
- Rodzaj chłodzenia chłodzony cieczą;
- Rozruch Elektryczny.
4. Dodatkowe wymogi:
- gwarancja minimum 12 miesięcy;
- możliwość rejestracji urządzenia w wydziale komunikacji (homologacja);
- rura wylotowa obracana 360º;
- licznik motogodzin;
- możliwość holowania;
- koło zapasowe;
- hamulec najazdowy i postojowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji: 14 dni od daty zamówienia.
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien stworzyć ofertę do niniejszego zapytania.
Oferta powinna być:
- opatrzona pieczątką firmową;
- posiadać datę sporządzenia,;
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP;
- podpisana czytelnie przez wykonawcę.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferta powinna być dostarczona na adres Zamawiającego ( Sekretariat) do dnia 8 lipca 2013 roku godz. 14:00 wraz z załączoną kserokopią wypisu z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, wystawione w dacie nie wcześniejszej niż sześć miesięcy przed datą złożenia oferty.
2. Ocena ofert zostanie dokonana w dniu 9 lipca 2013 roku, a o wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty zostaną pisemnie poinformowani oferenci. Informacja o wyniku i wyborze najkorzystniejszej oferty będzie również opublikowana na stronie internetowej pod adresem www.pukmp.pl
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. Zapytanie o cenę zamieszczono na stronie: www.pukmp.pl
VI. OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1 - Cena 100%
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi pisemnie oferentów oraz za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.pukmp.pl.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowych informacji udziela Wojciech Jędruchniewicz pod numerem telefonu 83 371 32 77.